نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
لجبازی دور از انتظار هیگواین در مقابل مدیران یووه!

لجبازی دور از انتظار هیگواین در مقابل مدیران یووه!

لجاجت هیگواین با یوونتوس و سماجت این بازیكن در عدم تمكین به خواست مدیران این باشگاه، باعث بروز حاشیه پیرامون این بازیكن آرژانتینی شده است.

 

شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia از اصرار گونزالو هیگواین برای ماندن در یوونتوس، رد تمام پیشنهادات و متقاعد كردن مائوریتسیو ساری برای همراهی با بیانكونری در فصل جدید است.

 

در حالی كه باشگاه رم تمایل خودش را برای جذب این بازیكن آرژانتینی اعلام كرده، هیگواین به هیچ عنوان حاضر به پذیرش پیشنهاد جالوروسی و انتقال به این تیم نیست؛ موضوعی كه از طرف نیكولاس هیگواین برادر و مدیربرنامه‌های او برای چندمین بار به اطلاع مدیران یوونتوس رسیده است.

 

به گفته نیكولاس؛ گونزالو در تعطیلات تابستان به جای استراحت، زیر نظر یك مربی اختصاصی مشغول به انجام تمرینات انفرادی بوده تا همزمان با آغاز رسمی تمرینات یووه، همگام با سایر بازیكنان تیم، تمرینات گروهی‌اش را شروع كند.

 

حركت برعكس اِل‌پیپیتا در همراهی با باشگاه یوونتوس برای پیگری وضعیت او در بازار نقل و انتقالات باعث شده است كه او آشكارا در مقابل خواست و تصمیم مدیران بانوی‌پیر بایستد؛ روندی كه طبیعتاً در صورت استمرار بعید است به نفع این بازیكن باشد.

 

در حالیكه رسانه‌ها از احتمال حضور مائورو ایكاردی و روملو لوكاكو در یوونتوس صحبت می‌كنند، از ماریو مان‍ژوكیچ، مویس كین و گونزالو هیگواین به عنوان گزینه‌هایی كه به احتمال فراوان از جمع بیانكونری ‌ها جدا خواهند شد، نام برده می‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: